Kiukaisten Hevoskasvatusyhdistys - Otsikko

kiukaistenhky@gmail.com

Etusivu  >>  Kiukaisten Hevospolut -hanke

Kiukaisten Hevospolut-hanke

Kiukaisten Hevoskasvatusyhdistys toteutti vuosien 2008-2010 välisenä aikana Kiukaisten hevospolut -nimisen hankkeen. Hankkeen tarkoituksena oli rakentaa ja kunnostaa hevosten valmennus- ja virkistyskäyttöön soveltuvia teitä ja paikkoja Kiukaisten alueella.Precious Day/ Mervi Mäkelä ajamassa uudella reitillä.

Hankkeen tuloksena Kiukaisiin syntyi harrastajien käyttöön yksi uusi valmennustie (Köylypolvelle) ja kaksi aikaisemmin yksityiskäytössä ollutta valmennuspaikkaa annettiin kaikkien harrastajien käytettäväksi.

Hanke on toteutettu EU-varoin ja se on mahdollistettu talkoovoimin. Tästä suuret kiitokset Kaikille hankkeen parissa puuhanneille!

Ajo-ohje Köylypolvelle: Jokiahteentieltä kääntyy KUTURINTIE, aja n. 1 km. Vas. puolelle jää levike, jossa tilaa trailereille (myöhemmässä vaiheessa valmistuu valjastuskatokset), tie tekee tässä kohdin jyrkän 90 asteen käännöksen oikeaan.

Kuva: E.Viinikkala, Kuvassa: Precious Day/ Mervi Mäkelä ajamassa uudella reitillä.

Kehittämisyhdistys Pyhäjärviseutu Ry   Euroopan maaseudun kehittämisen maatalousrahasto: Eurooppa investoi maaseutualueisiin

Tekijänoikeudet © 2011 Kiukaisten Hevoskasvatusyhdistys,
Sivujen ulkoasu ja toteutus © Eveliina Puisto 2011